Funkce EasyShopu

Základní moduly

images/products/akceaa.png

Akce

Umožňuje plánovat akční nabídku zboží, např. výrobek týdne, výrobek měsíce, výrobek za speciální cenu apod.

Každá akce může mít definované datum zahájení a ukončení nebo jen datum zahájení či ukončení nebo žádné datum (tj. platí trvale), lze připojit extra popis výrobku v akci, přidat extra obrázek.

Zboží "přidané" do akce se zobrazuje na titulní straně prodejny, více zboží v akci náhodně rotuje a zobrazí se tak pokaždé jiná akční nabídka.

images/products/aktuality.png

Aktuality

Snadná tvorba a správa aktualit, možnost oprav, automatické mazání starých, nastavení zobrazení/skrytí celého boxu aktualit, nastavení počtu aktualit v boxu atd.

V detailu aktuality lze navíc zobrazit nejnovějších 5, případně všechny aktuality.

Aktuality+ x Články

images/products/analyza.png

Analýza

Marketingový nástroj, který sleduje a v administrativě zobrazuje:

  • Statistiku hledaných výrazů z jednoduchého a rozšířeného vyhledávání
  • Poměr viděné/koupené u každé položky (success ratio)
  • Informace o zákaznících typu: od kdy je zákazník registrován, kdy se naposledy přihlásil (last login), kolikrát byl celkem přihlášen
  • Rozsáhlou statistiku opuštěných nákupních košíků a další údaje

Bannery v horizontálním rozbalovacím menu

Číslování kroku objednávek

images/products/clanky.png

Články (malý "publikační systém")

Jedná se o malý "publikační systém" pro vytváření informačních stránek jakožto součást internetového obchodu.

ČP Balík na Poštu

images/products/dealerske-ceny.png

Dealerské ceny

Možnost nastavení a správy několika cenových hladin, zaregistrovaným zákazníkům je možné přiřadit dealerskou skupinu a dle ní pak uvidí příslušné dealerské ceny.

Dostupnosti zboží

Dotazy na prodejce

Export a import zboží do CSV

images/products/filtr-dle-ceny.png

Filtr dle ceny

Hlavní cíle:

  • Přívětivý uživatelský výběr dle preferované ceny produktu
  • Zobrazení produktů bez přenačtení stránky pomocí AJAX technologie
  • Nenuťte zákazníky zbytečně klikat

Popis řešení:

Realizace spočívá v implementaci posuvníku pro volbu konkrétní cenové hladiny. Pohybem tohoto posuvníku nastaví zákazník minimální a maximální cenu produktů, které chce ve výsledném filtru zobrazit (tedy cena od - do). Pro ilustraci můžete zhlédnout obdobné řešení např. www.eltasat.cz, www.milobrno.cz, www.a3sport.cz.

images/products/fotogalerie.png

Fotogalerie u zboží

Hlavní cíle:

  • Přehledná a uživatelsky přívětiváprezentace fotek zboží
  • Zvýšení komfortu prezentace zboží prozákazníka
  • Podpořte rozhodnutí zákazníka pro koupiartiklu

Popis modulu:

Modul rozšiřuje administrační část obchodu o uživatelské rozhraní pro správu galerie fotografií kjednotlivým položkám.

Ke každému zboží jemožné přidat neomezený počet fotografií. Z této fotografie je automaticky generován náhled zobrazovaný ve výpise obrázků a generuje se i větší obrázek,který se zobrazuje po kliknutí na malý náhled. Fotografie se ve své velikosti zobrazuje v nově otevřeném okně tak, aby nezasahovala do průběhu nákupu.

Fotogalerie využívá technologii Lightbox, kdy se fotografie zvětší a zároveň se pozadí kolem zatmaví, aby tak při prohlížení obrázků nerušilo.

Ukázku realizace můžete vidět například v obchodě Tescoma.

Generování mapy stránek

Globální sleva pro státy

Horizontální rozbalovací menu

images/products/hotline.png

HOT-LINE

Kontaktní formulář zobrazující se v uživatelské (veřejné) části obchodu, umožňující zaslání dotazů, návrhů a připomínek prodejci.

Hromadná změna ceny zboží v kategorii

images/products/hromadne-preceneni.png

Hromadné přecenění

Velmi praktický a práci usnadňující modul, který umožňuje hromadně přecenit skladové položky (všechny nebo jen z vybraných oddělení). Vhodné pro internetové obchody, kde je potřeba častých změn ceny zboží.

images/products/hromadny-export-objednavek.png

Hromadný export objednávek

Velmi užitečný modul pro možnost propojení s externími aplikacemi (učetní nebo informační systémy) nebo pro jiné další zpracování. Umožňuje exportovat objednávky za vybrané období (vč. položek objednávek nebo jen stručný přehled) do formátu CSV nebo XML.

images/products/hromadny-export-zbozi.png

Hromadný export zboží

Velmi užitečný modul, který umožňuje exportovat skladové položky (všechny nebo jen z vybraných oddělení) do formátu CSV, který lze kdykoliv znovu naimportovat. Vhodné pro každý obchod nad 30 položek.

images/products/individiualni-ceny.png

Individuální ceny pro zákazníky

Modul ocení zejména prodejci, kteří mají domluveny specifické nebo individuální podmínky nákupu s konkrétními odběrateli. Provozovatel obchodu může pomocí tohoto modulu kterémukoliv zákazníkovi nastavit individuální cenu na libovolné zboží.

images/products/individualni-slevy-vyrobce.png

Individuální slevy na zboží výrobce

Pro každého zákazníka můžete nastavit individuálně slevu na zboží od konkrétních výrobců. Zadaná procentuální sleva bude platit na všechno zboží od daného výrobce a jen pro konkrétního zákazníka.

Individuální slevy pro zákazníky

Konfigurace prodejny

Loga výrobců

Menu výrobce x oddělení

Minimální cena objednávky

Možnost nastavit minimální cenu pro realizaci objednávky zákazníkem.

images/products/mnozstevni-slevy.png

Množstevní slevy

Díky tomuto modulu prodejce snadno nastaví různé ceny v závislosti na odebraném množství daného zboží, zákazník uvidí přehlednou tabulku s množstvím a cenou odpovídající tomuto množství. Cena (množstevní sleva) je zohledněna automaticky dle přidaného množství zboží do nákupního košíku.

Možnost nastavení textů, odkazů a položek pro titulní stránku

Možnost nastavit zakázané kombinace platby a dopravy

Možnost úpravy přednastavených systémových textů

Nákup bez registrace

Neomezený počet kategorií

images/products/novinky-mailem.png

Novinky e-mailem

Marketingový modul pro rozesílání novinek e-mailem odběratelům, kteří jsou k odběru novinek přihlášeni. Možnost připojení libovolného souboru do přílohy, výběru konkrétních adres, dostupná je i statistika počtu rozeslaných novinek.

Objednávky

images/products/oblibene-polozky.png

Oblíbené položky zákazníka

Užitečná funkce pro zákazníky, kteří získávají možnost své často nakupované zboží přidat do seznamu tzv. "oblíbených položek" a při dalším nákupu již nemusí vyhledávat zboží z celého sortimentu, objednávku uskuteční pohodlněji a rychleji.

Obrázkové parametry položek

Obrázky v horizontálním rozbalovacím menu

Parametry položek

images/products/partneri.png

Partneři

Zobrazení odkazů (i s mini logem, ikonkou) na www stránky Vašich partnerů, spřátelených serverů apod.

Modul umožňuje zapojit se do výměny ikonek a odkazů s dalšími servery, takže se o Vašem internetovém obchodu dozví více lidí a docílíte také vytvoření tzv. zpětných odkazů, které jsou důležité z hlediska optimalizace pro vyhledávače (SEO).

images/products/platebni-brany.png

Platební brány

Aplikace EasyShop podporuje speciální platební systémy jako např. eKonto, platby kartou 3-D Secure atd. Máme poměrně bohaté zkušenosti se zaváděním většiny dostupných platebních bran. Standardní součástí internetového obchodu je platební brána České spořitelny, která umožňuje mj. platby kartami VISA, MasterCard.

Posuvníky zboží na titulní stránce, u souvis. zboží a zhlédnuté položky

Přecenění položek

Přehled statistik na titulní stránce administrace

Přehled unikátních ID kategorií a výrobců

Přepínač mezi tabulkovým a katalogovým výpisem

Přepínač zhlédnuté x související zboží

images/products/prolinaci-upoutavky.png

Prolínací upoutávky na titulní straně

Hlavní cíle:

  • Upřednostnění obrázkových upoutávek před textovými
  • Možnost do jisté míry ovlivnit vizuální styl obchodu přímo provozovatelem
  • Podpořte akce, výprodeje. Efektivně prezentujte výhody a upoutejte pozornost zákazníků

Popis řešení:

Moderně, dynamicky a s maximálním komfortem pro uživatele. Tak by se daly ve zkratce pojmenovat hlavní rysy upoutávek s prolínacím efektem. Jedná se o rozšíření, které Vám umožní nahrání obrázků do předem určeného prostoru prostřednictvím administrace s možností definice URL adresy.

Jednotlivé upoutávky lze posléze procházet pouhým překliknutím na další číslice s možností zastavení prolínacího efektu pro případ, že zákazníka nějaká upoutávka zaujme a chce si ji dokonaleji prostudovat. Tvorba bannerů a upoutávek je v režii provozovatele.

Prolínací upoutávky v kategoriích

images/products/rozsirene-vyhledavani.png

Rozšířené vyhledávání

Umožňuje zadat přesněji hledaný výraz, zvolit speciální kritéria (filtry), např. pouze novinky, pouze určitého výrobce, pouze zboží v určitém oddělení, apod. Díky tomu jsou výsledky hledání přesnější, samotné vyhledání je rychlejší a zákazník se také výrazně rychleji dostane k informacím, které ho zajímají.

Sdružené položky

images/products/seo-modul.png

SEO modul

Modul SEO je zaměřený na optimalizaci pro vyhledávače a upravuje aplikaci EasyShop po stránce kódu i URL adres:

  • Stránky s výpisem položek v oddělení a detailní produktové stránky mají pro vyhledávače "přivětivou" URL adresu a obsahuji i název oddělení nebo zboží, čímž se zvýší hodnota klíčových slov
  • Ošetřuje adresy bez "www." na jednotnou adresu (pro odstranění duplicitního obsahu)
  • Všechny stránky mají výstižný titulek (tag), stránky s výpisem položek v oddělení mají v titulku název oddělení, detailní produktové stránky název zboží
  • Odkazy z vnitřních stránek na úvodní stránku jsou přímé, na hlavni URL, čímž se posiluje PageRank hlavni adresy obchodu
  • Je použito tagu <h1>, <h2>, ... pro dosazeni strukturovaného kódu stránek (určení, co je hlavni nadpis, co podnadpis atd.)
  • Modul SEO obsahuje také doplnění souboru robots.txt a chybových stránek "403" (403 Forbidden - Požadavek je v pořádku, ale server nemá povoleno jej vykonat - nejčastější příklad je vytvoření prázdného adresáře na serveru, který neobsahuje úvodní soubor, např. "index.html" a na tento adresář se v dokumentu odkazuje) a chybových stránek "404" (404 Not Found - Požadovaný objekt nebyl na serveru nalezen - nejčastější příklad je překlep v URL adrese, kdy se standardně zobrazí, že "Stránku nelze zobrazit").

Šipka pro rychlý přesun nahoru na stránce

Slevy

Slevy - možnost nastavit globální slevu na objednávku, cenu dopravy a cenu platby.

Související platby a doručení

images/products/souvisejici-produkty-kosik.png

Související produkty v nákupním košíku

Hlavní cíle:

  • Navýšení průměrné hodnoty objednávek
  • Možnost marketingově cílit zboží a nabídnout je v košíku zákazníkovi navíc ke koupi k produktu, který aktuálně nakupuje
  • Navýšení objednávky v nejefektivnějšímmístě prodejny – v pokladně

Popis modulu:

Jedná se o prvek s přímou vazbou na navýšení hodnoty objednávky. Zákazníci budou mít možnost doobjednání produktů, příslušenství atd. Funkcionalitu lze skloubit např. s globálními slevami, kdy zákazník může získat například dopravu zdarma – tzn., v praxi tedy celé řešení může vypadat tak, že uživatel, který si vloží do košíku produkt A, bude u pokladny upozorněn, že zakoupí-li k vybranému produktu A ještě například produkt B,nebude muset hradit dopravu.

Na stránce s košíkem se budou zobrazovat související položky, které jsou přiřazeny k produktům, které zákazník vložil do košíku. Zobrazení bude řešeno obdobně jako výpis zboží v oddělení. Počet položek na této stránce bude omezen (např. 3 řádky po třech položkách) a v případě, že bude souvisejících položek více, budese počet dělit dle počtu položek v košíku. Samozřejmě bude ošetřeno, aby se související položky nevložily vícekrát (např. jsou-li přiřazeny k různým zakupovaným položkám) a také aby tlačítka "koupit" u položek na této stránce nebyla výraznější než tlačítko pro pokračování v nákupu směrem k pokladně.

images/products/bannerove-pozice.png

Systém bannerů

Hlavní cíle:

  • Upřednostnění obrázkových upoutávek před textovými
  • Možnost do jisté míry ovlivnit vizuální styl obchodu přímo provozovatelem
  • Podpořte akce, výprodeje. Efektivně prezentujte výhody a upoutejte pozornost zákazníků

Popis řešení:

Návrh na řešení bannerových pozic vychází z heatmapových statistik, které jednoznačně vyjadřují, že uživatelé nejčastěji klikají na obrázkové upoutávky. V administraci Vašeho obchodu vytvoříme rozhraní, které Vám umožní jednoduchou správu jednotlivých bannerů.

Uloženka

images/products/diskuze.png

Uživatelské recenze k položkám

Vlastní stavy objednávek

Volitelná pole položek

Vyhledávání položek

Výrobci

images/products/wysiwyg-editor.png

WYSIWYG editor

Špičkový editor pro tvorbu formátovaného obsahu ve Vašem internetovém obchodu, umožňuje velmi jednoduše a bez jakékoliv znalosti programování vytvářet i aktualizovat všechny textové pole (popisy zboží, aktuality, titulní stránku a další) - od jednoduchých úprav textů až po vkládání obrázků, odkazů, tabulek nebo třeba vytváření celých obrázkových galerií!

Zákazníci

Zásilkovna

Zásilkovna.sk

Zhlédnuté položky

Volitelné moduly

Akce

Automatický sběr emailových adres pro directmailing

Hledáte-li efektivní způsob, jak Vašim klientům sdělit nové informace, je jednou z nejvýznamnějších možností newsletter. Díky našemu širokému portfoliu poskytovaných služeb Vám umíme zajistit, aby Váš eshop automaticky spolupracoval se systémem CentralNews, který je určený pro efektivní řešení newsletterových kampaní. Zároveň Vám pomůžeme s přípravou Vašeho eshopu tak, abyste zde získávali nové kontakty pro budoucí marketingové kampaně a dokázali jste newslettery rozesílat cíleně – například dle zákazníky nakupovaného zboží.

images/products/balicek-modulu-zahranicni-obchod.png

Balíček modulů pro zahraniční obchod

Obsahuje moduly:

  • 2x Jazyková lokalizace klientské části (dle vlastního výběru)
  • Více měn
  • Systém plateb a doručení do zahraničí

Celková úspora oproti nákupu modulů samostatně: 5.000,- Kč

Dárek k nákupu

images/products/darek-k-polozce.png

Dárek k položce

Pomocí této funkce můžete definovat dárky k položkám, tzn., bude se jednat o zboží, které si zákazník bude moci při nákupu určité položky vybrat jako dárek za stanovenou jednotnou cenu (např. 1 Kč). Jedná se o výborný marketingový nástroj, pomocí kterého můžete např. zvýhodnit vybrané položky sortimentu zvoleným dárkem.

images/products/dnesni-top-nabidka.png

Dnešní TOP nabídka

Hlavní cíle:

  • Podpora prodeje vybraného zboží v oddělení
  • Upoutání pozornosti zákazníka ve výpise zboží

Popis řešení:

Připravíme funkcionalitu, která umožní prostřednictvím administrace Vašeho internetového obchodu, konkrétně na skladové kartě položky, zvolit hlavní "prodejní"" produkt, který chcete v daném oddělení zviditelnit, doporučit k nákupu či prostě jej máte třeba hodně skladem.

Endless scroll

images/products/hvezdickove-hodnoceni.png

Filtr dle hodnocení

Zákazník bude mít možnost hodnotit produkt a to zvolením počtu hvězdiček (1-5). Zároveň se bude vypočítávat průměrné hodnocení produktů v oddělení a tento údaj přenášet do výpisu oddělení/titulní stránce oddělení, kde bude i zobrazován. Dále bude zajištěna možnost filtrace produktů právě dle zmíněného hodnocení.

images/products/filtr-dle-parametru.png

Filtr dle parametrů

Hlavní cíle:

  • Přívětivý uživatelský výběr dle preferovaných vlastností produktů
  • Rychlý a efektivní nákupní proces
  • Usnadněte svým zákazníkům orientaci v sortimentu

Filtr dle příznaků

Filtr dle výrobců

images/products/filtr-dle-volpoli.png

Filtry dle volitelných polí

Hlavní cíle:

  • Přívětivý uživatelský výběr dle preferovaných vlastností produktů
  • Rychlý a efektivní nákupní proces
  • Usnadněte svým zákazníkům orientaci v sortimentu

Popis řešení:

Jedná se o vytvoření vazby filtrů na jednotlivá volitelná pole, která definují vlastnosti produktu. Takto bude možné vyfiltrovat v hlavních odděleních i pododděleních produkty dle volitelných polí jako například: technologie, materiál, apod.

Řešení bude dále doplněno o možnost definice, zda se má volitelné pole zahrnout do filtrů či nikoliv. Tento výběr bude řešen checkboxem v administrační části volitelných polí.

images/products/inzerce.png

Inzerce/bazar

Zcela samostatný modul rozšiřující internetový obchod o interakci se zákazníky v podobě přidávání a prohlížení inzerátů (i s možností komerčního využití - placené inzeráty). Zahrnuje kompletní administraci inzerce a autorizační proces u zveřejňování inzerátů.

images/products/jazykove-lokalizace.png

Jazykové lokalizace

EasyShop je možné provozovat v neomezeném počtu jazykových lokalizací veřejné části prodejny. Veškeré texty na stránkách obchodu, v potvrzovacích e-mailech, v názvech oddělení, popisech zboží atd. je možné mít zadány v libovolném jazyce. Každý zákazník má možnost zvolit si kliknutím na vlaječku jazykovou verzi, která mu vyhovuje.

V ceně je zahrnut překlad textů aplikace EasyShop do požadovaného jazyka. Pro jazyk anglický, německý a slovenský je cena 4 500 Kč. Ostatní jazyky jsou naceňovány individuálně.

Jazykové lokalizace informací provozovatele

images/products/ka-logo.png

Kouzelná almara

Nový způsob doručení zásilek. Lepší.

Zákazníci nemusejí ztrácet čas vyčkáváním na kurýra nebo ve frontách při vyzvedávání zásilek. Zásilka již nově čeká na ně s vyzvednutím bez front a do 15 vteřin!

Zpříjemněte zákazníkovi vyzvednutí zboží díky Kouzelné Almaře i Vy. Kouzelná Almara je revoluční plně automatizované výdejní místo, které slouží k rychlému vyzvedávání zásilek. Kouzelná Almara je vždy po ruce. Díky automatizaci nejsou zákazníci limitovaní otevírací dobou (ani o víkendu nebo přes svátky). Kouzelné Almary již doručily přes 10 000 zásilek a každý druhý využívá Kouzelnou Almaru opakovaně.

Kouzelné Almary mají přínos i pro eshopy:

  1. Míra vratek pouze 1,2 % (za které se neúčtuje žádný extra poplatek)
  2. Přehledná správa a editace zásilek
  3. Automatické svozy v ceně služby po ČR
  4. Pojištění zásilky do 50 000 Kč v ceně služby

Kouzelnou Almaru najdete ve všech krajských městech!

Províce informací o Kouzelné Almaře navštivte internetové stránky www.KouzelnaAlmara.cz.

Lupa v produktu zboží

Lupa ve výpise zboží

images/products/moznost-tvorby-priznaku.png

Možnost tvorby vlastních příznaků zboží

V administraci budete mít rozhraní pro vkládání příznaků s těmito vlastnostmi:

  • Interní pojmenování
  • Možnost přiřadit k příznaku obrázek, který se bude zobrazovat na definovaném místě v detailu položky, případně také ve výpisu
  • Můžete tak vložit příznak např. doprava zdarma a k tomu dát malý obrázek spedičního vozu, kterýse zobrazí v definovaném prostoru
  • Jedná se tedy doslova i informační příznak položky, který nemá vliv na funkce nákupního košíku a pokladny v internetovém obchodu
  • Počet takto vytvářených příznaků nebude omezen a dá se tedy tato funkce využít i pro jiné účely
images/products/nakupni-kosik-vrstva.png

Nákupní košík ve vrstvě

Hlavní cíle:

  • Jednoduché vedení zákazníka směrem k objednávce
  • Navýšení hodnoty nákupu zobrazením souvisejících položek
  • Nenutíte zákazníky přemýšlet, jak zboží zakoupit

Popis řešení:

Navigace při nákupu v dnešní době získává stále více na významu. Provozovatelé internetových obchodů zde uživatele často nutí doslova přemýšlet, jak dále postupovat, což může způsobit a ve většině případů také způsobuje, nežádoucí opuštění košíku.

Doporučujeme řešit tento proces pomocí AJAX technologie, kdy zákazníka informujete o přidání zboží do košíku bez nutnosti opustit nebo přenačítat stránku, kde zboží vybírá. Dalším neoddiskutovatelným přínosem je zvýšení konverzního poměru Vašich stránek. Tento poměr vyjadřuje podíl návštěvníků webu a počet konverzí. Jako konverzi označujeme dosažení námi sledovaného cíle návštěvníkem. Nejčastějším případem konverzí je uskutečnění objednávky, registrace do systému, zhlédnutí stránky, přihlášení k odběru novinek, použití nějaké funkce.

Další podstatnou výhodou je možnost zákazníka ještě v této fázi "nalákat" na další doporučené položky, které mohou být pro zákazníka zajímavé.

images/products/naseptavac-vyhledavani.png

Našeptávač vyhledávání

Hlavní cíle:

  • Rozšíření možnosti vyhledání preferovaného zboží
  • Zvýšení relevance vyhledávaných výrazů

Popis řešení:

Často se setkáváme se situací, kdy zákazník do vyhledávání zadá nepřesný název, nepodaří se mu nalézt potřebnou položku a často složitě musí název poptávaného zboží alternativně dohledávat nebo odejde s pocitem neuspokojení potřeb.

Aplikací našeptávače u vyhledávání již po zadání prvních písmen hledaného výrazu zákazníkovi eshop sám nabídne konkrétní položky, kategorie nebo značku. Obdobné řešení využívá např. úspěšný eshop mall.cz.

Tedy implementací našeptávače se výrazně zvýší relevance výsledného vyhledávání. Uživatelé mají jednodušší a intuitivní přehled o hledaných výrazech a samozřejmě v případě, že v "nápovědě"" uvidí ten hledaný, rovnou se mohou bez složitého zadávání dostat k preferovanému výrazu.

images/products/obrazkove-menu-oddeleni.png

Obrázkové menu oddělení

Hlavní cíle:

  • Rychlý přehled o nabízeném sortimentu
  • Uživatelsky přívětivá navigace pomocí obrázků
  • Upoutání zákazníků na titulní straně nahlavní oddělení

Popis řešení:

Realizací obrázkového menu můžete velmi efektně doplnit vizualizaci Vašeho internetového obchodu. V praxi to bude řešeno následovně. Internetový obchod rozšíříme po programové stránce tak, aby bylo možné k jednotlivým oddělením doplňovat obrázky v předem definovaných rozměrech. Tyto obrázky budou tvořit menu, které uživatel bude využívat pro snadný výběr artiklů v internetovém obchodě.

Navíc je možné obrázkové menu vhodně skloubit s textovým, kde se zobrazuje i doplňující text. Obdobné řešení využívá například internetový obchod shop.fare.cz, www.makuchyne.cz či www.dvere.cz.

images/products/porovnani-zbozi.png

Porovnání zboží

Modul Porovnání zboží umožňuje zákazníkům Vašeho eshopu vybrat si libovolný počet zboží a porovnat ho mezi sebou. Porovnávat je možné položky napříč celým sortimentem, stránka s porovnáním produktů zobrazí vybrané položky přehledně vedle sebe. Samozřejmostí je možnost uskutečnění nákupu z této stránky i proklik na detail jednotlivých produktů, lze také provést odebrání položky ze seznamu k porovnání.

Funkce porovnání zboží usnadní Vašim zákazníkům výběr i nákup v internetovém obchodu, doporučujeme ji eshopům s větším množstvím zboží, variantami zboží nebo sortimentem, kde existuje několik výrobních řad.

images/products/produktove-sety.png

Produktové sety

Pomocí tohoto rozšíření máte opět možnost nastavit vytvářet libovolné sestavy a balíčky a komplety z existujících položek obchodu s možností nastavení zvýhodněné ceny - slevy pro celou sestavu.

Rychlá volba

images/products/rychly-nahled.png

Rychlý náhled

Hlavní cíle:

  • Snadná a rychlá orientace v sortimentu
  • Usnadnění výběru zboží již ve výpise v oddělení
  • Nenuťte zákazníky zbytečně klikat

Popis řešení:

Ve výpise zboží v oddělení bude možné po najetí myši na malé "+" zobrazit ilustrační obrázek položky (viz www.makuchyne.cz), řešení můžete zhlédnout také např. v obchodě www.linkwatches.cz.

images/products/slevove-kupony.png

Slevové kupóny

Pomocí tohoto rozšíření máte možnost generování a správy slevových kupónů, vystavení hromadných slevových kupónů, možnost rozeslání novinek s kupóny nebo provázánís modulem "Věrnostní bonusový systém".

Velkým přínosem je z marketingového hlediska tento systém nejen pro motivování zákazníků k nákupu, ale například při využití v reklamě, kdy vygenerujete více hromadných kupónů, následně použijete rozdílné kupóny pro různé typy reklamy, načež máte možnost následně dle četnosti využití kupónu zhodnotit účinnost konkrétní reklamy.

images/products/slovnik-pojmu.png

Slovník pojmů

Seznamte své zákazníky s odbornými pojmy nebo zkratkami z Vašeho oboru, ideálním nástrojem k tomu je modul Slovník pojmů, který automaticky v textu (popisu zboží, aktualitě nebo článku) podtrhává slova a zkratky, pro které je dostupné vysvětlení daného pojmu. Součástí modulu je náhodně vybíraný tip ze slovníku označený nadpisem "Víte co je?" a také přehledná stránka s abecedně řazenými pojmy z celého slovníku.

Váš internetový obchod tedy můžete rozšířit o encyklopedii znalostí, tedy hodnotný obsah pro Vaše stránky i pro vyhledávače z hlediska SEO. Docílíte zvýšení povědomí Vašich zákazníků o specifikách v sortimentu a budete s nimi moci komunikovat jako s odborníky z Vašeho oboru.

images/products/sms-info.png

SMS info

Jedná se o velice efektivní nástroj pro komunikaci se zákazníkem. Zákazníci jsou rychle a spolehlivě prostřednictvím SMS zpráv informováni o stavu objednávky, marketingových akcích atd. Po zprovoznění je toto rozšíření přímo implementováno do administrace internetového obchodu, kde budete mít k dispozici přehled všech odeslaných SMS včetně jejich stavu. Ihned tak zjistíte, zda byla zpráva doručena. SMS lze zasílat do všech sítí mobilních operátorů vČeské republice a na Slovensku za jednotnou cenu 1,- Kč.

V administraci je možné snadno nastavit funkčnost modulu a text zasílaných zpráv:

  • Po přijetí objednávky
  • Při zpracování objednávky
  • Při expedici zboží z objednávky
  • Při registraci zákazníka
  • Pro nové akční nabídky
  • Pro vybraného zákazníka či skupinu zákazníků
  • Pro modul Hlídací pes

Po domluvě je technicky možné zajistit napojení SMS info na další moduly:

  • Aukce
  • Aktuality plus
  • Novinky, příp. jiné

Zákazník si u registrace může zvolit, zda chce být informován o stavu své objednávky a novinkách formou SMS.

Související položky v košíku ve vrstvě

images/products/system-plateb-doruceni-zahranici.png

Systém plateb a doručení do zahraničí

Rozšíření umožňuje nastavit nezávislé způsoby plateb, způsoby doručení a hmotnostních příplatků do libovolné země světa.

images/products/system-skladovych-zasob.png

Systém skladových zásob

Hlavní cíle:

  • Podpora nákupu zobrazením reálné skladové dostupnosti
  • Zvyšte důvěryhodnost Vašeho e-shopu

Popis řešení:

Jedná se o implementovaný systém rozšiřující aplikaci EasyShop o podrobnou evidenci skladových zásob. Provozovatel e-shopu tak získá možnost evidovat dostupnost zboží dle kusů skladem. Standardní funkce systému odečítají kusy ze zásob. Máte možnost nastavit, zda budou zobrazovány počty kusů skladem pouze v administraci nebo i ve veřejné části obchodu, včetně možnosti nastavit od jakého počtu kusů skladem se zobrazí pouze údaj "zboží skladem".

Zároveň máte možnost nastavit případnou "akci" v případě, že položka není skladem:

  • Zboží se skryje
  • Zůstane zobrazeno, ale nebude možné jej objednat
  • Zobrazení zůstane beze změn

Systém skladových zásob parametrů

images/products/system-spravcu.png

Systém správců

Toto rozšíření Vám umožní vytváření a správu více administrátorů obchodu. Zde máte možnost definovat přístup vybraných administrátorů do jednotlivých částí administrace Vašeho e-shopu, pro Vaši bližší představu – např. asistentce Vaší firmy bude umožněna pouze správa aktualit, dalšímu zaměstnanci přidávání nových položek do eshopu, jejich úprava a podobně.

Rovněž můžete nastavovat práva jednotlivým administrátorům pro správu vybraných oddělení Vašeho eshopu. Zároveň máte v administraci možnost zobrazit historii akcí provedených každým správcem.

images/products/uzivatelsky-editovatelne-pozadi.png

Uživatelsky editovatelné pozadí obchodu

Hlavní cíle:

  • Možnost snadné změny vizuálního stylu eshopu
  • Podpora prodejů v rámci sezónních akcí

Popis řešení:

Díky této funkci budete mít možnost kdykoliv měnit pozadí Vašeho internetového obchodu. Toto řešení skýtá obrovské výhody zejména směrem k zviditelnění tematických akcí, marketingově důležitých období (Vánoce, Velikonoce) apod.

Velikostní tabulky

images/products/3_vernostni-system.png

Věrnostní bonusový systém

Pomocí tohoto modulu umožníte zákazníkům sbírat body za objednávky, které mohou vyměnit za odměny.

Odměnu nastavíte v administraci, v části Přidat odměnu, kde nastavíte název, popis a doplňující obrázek odměny, kterou zákazník získá za stanovený počet bodů.

V administraci internetového obchodu lze také definovat:

  • Minimální výši objednávky, pro kterou se již budou přičítat body do Bonus Klubu
  • Částku utracenou za zboží, za kterou zákazník získá 1 bod do Bonus Klubu
  • V případě aktivace modulu "Slevové kupóny", je pak možné tyto body vyměnit za slevové kupóny, přičemž je možné definovat:
    • Minimální částku, za kterou zákazník může vygenerovat slevový kupón
    • Počet měsíců, po které bude slevový kupón platný
    • Minimální částku, kterou zákazník musí utratit za zboží, aby mohl použít slevový kupón
images/products/3_sms-info.png

Verze pro mobilní telefony

Výhody a charakteristika mobilní verze:

Automatická detekce zobrazovací plochy

Při návštěvě např. z tabletu nebo mobilního telefonu je toto zařízení automaticky detekováno a v závislosti na velikosti jeho zobrazovací plochy je návštěvník automaticky přepnut na mobilní verzi obchodu. Zároveň je mu vždy zachována možnost pro přechod na klasickou verzi díky odkazu v dolní části stánky.

Rychlé načítání stránek

Rychlost mobilního připojení je stále nižší než u klasického, proto má mobilní verze upravený obsah tak, aby se stránka načítala výrazně rychleji.

Optimalizovaná struktura

Množství zobrazovaných informací je redukováno pouze na ty podstatné. Vzhled stránky tak působí přehledněji. Uživatel vidí pouze podstatné informace týkající se nákupu a např. velké reklamní bannery mu nekomplikují pohyb po stránce. Sortiment obchodu samozřejmě zůstává zachován a uživatel se snadno dostane do libovolné kategorie nebo detailu produktu, který obsahuje všechny náležitosti jako je obrázek, popis, cenu či dostupnost.

Jednoduchá navigace

Ovládací prvky jsou pro snazší stisknutí větší a rozmístěny tak, aby se uživatel dostal rychle a snadno tam, kam potřebuje.

images/products/vice-men.png

Více měn

Modul umožňující pro veškeré ceny v eshopu nastavit nebo nechat automaticky dopočítat dle kurzu až 5 libovolných měn. K dispozici je také napojení na kurzovní lístek České národní banky.

images/products/vodoznak.png

Vodoznak k obrázkům

Speciální ochranný prvek pro zamezení kopírování nebo zneužití Vašich obrázků u skladových položek. Přidávání ochranného vodoznaku k náhledovým, ilustračním a detailním obrázkům zboží je automatické a navíc neovlivňuje původní (zdrojové) obrázky uložené na serveru, které tak zůstávají pro Vaše potřeby nezměněné.

images/products/3_volitelna-pole.png

Volitelná pole skladové karty

Modul Volitelná pole skladové karty Vám umožní definovat karty položek zcela dle potřeby. Snadno tak můžete rozšířit informace o položkách jako např. záruka (standardní, prodloužená) a podobně.

Množství volitelných polí skladové karty není nijak omezen. Je tedy zcela ve Vaši režii, jaké informace budete chtít u zboží uvádět. Informace z volitelných polí lze následně využít pro filtry usnadňující zákazníkům nákup, vyhledávání či pro porovnání zboží. Podle nastavení se potom volitelná pole mohou zobrazovat v náhledu, či v detailu zboží a případně také ve stručném zobrazení zboží v oddělení nebo v rozšířeném vyhledávání.

images/products/zakazkovy-design.png

Zakázkový design

Služba zahrnující návrh a implementaci originálního designu prodejny, případně přizpůsobení vzhledu prodejny designu již existující www prezentace zákazníka, tj. vytvoření zcela originálního designu celého obchodu, více položek na řádku, rozbalovací/rozklikávací menu oddělení a další libovolné uprávy struktury obchodu dle individuálních požadavků.

Vytvoření zakázkového designu doporučujeme jako jednu z klíčových služeb pro dosažení úspěšnosti Vašeho obchodu!

Vybrané ukázky zakázkového designu jsou k vidění v referencích aplikace EasyShop.

Propojení s informačními systémy

images/products/3_abra-logo-informacni-systemy.png

ABRA®

ABRA Software patří k největším českým producentům podnikových informačních systémů. Vyrábí ucelenou řadu informačních a ERP systémů ABRA® pro podniky všech velikostí a živnostníky.

images/products/logo-altusvario.PNG

Altus Vario

Altus Vario je ekonomický software kategorie ERP pro malé a střední firmy.

images/products/logo-breaker_cezar.png

CÉZAR

Ekonomický systém CÉZAR® je specializovaný systém pro velkoobchody, maloobchody, výrobní, importní a exportní firmy.

images/products/logo-datec.jpg

Datec Retail Systems

Firma DATEC nabízí maloobchodní řešení a vybavení pro prodejny i obchodní centrály v rozsahu dle Vašich potřeb.

Datec Retail Systems, a.s. se zabývá poskytováním integrovaných softwarových řešení a vybavení, která pokrývají veškeré softwarové potřeby pro maloobchodní prodejny i velké obchodní centrály, a to jak v rámci dodavatelského řetězce, tak v in-store oblasti. Softwarová řešení jsou určena pro běžný obchodní prodej i řízení strategických činností v segmentu plánování obchodní a maloobchodní sítě, automatizace objednávek, zásobování, doplňování zboží a promočních akcí.

Retailový obchod je dnes díky nelítostné konkurenci a stále náročnějším kupujícím mnohem složitější. Prodejce musí pohotově a pružně, pomocí prostředků jako jsou pokladní systémy, reagovat na všechny změny apotřeby svých zákazníků, aby si byl schopen zachovat konkurenceschopnost, udržel si klienty stávající a oslovil nové. K dosažení tohoto úspěchu je nezbytné rychlé, přesné a efektivní vyhodnocení situace na trhu a kontrola obchodních procesů.

Rozsah softwarových řešení firma DATEC nabízí v následujícím rozsahu: aplikační software, systémový software, připojení k internetu, ADSL atd., hardwarové vybavení prodejního místa (pokladny a periferie), instalace zařízení, projekt a implemetace systémů, maintenance a následný servis.

Trh informačních technologií jde neustále kupředu. Proto je nutné rozvíjet a rozšiřovat stávající hardwarová řešení, úroveň technického a programového vybavení i datovou základnu. Speciální pozornost vyžadují také komunikační služby, v čele s internetem pro ještě lepší pozici a viditelnost na trhu a blízkost k zákazníkům.

images/products/logo-helios.png

HELIOS

Produktové portfolio Asseco Solutions, a.s. sahá od informačních systémů pro nejširší spektrum podniků, zabývajících se výrobou, obchodem či službami, přes produkty pro oblast veřejné správy, až po např. produkty pokrývající specializované potřeby ubytovacích a stravovacích zařízení.

images/products/1422457332_28.1.kup.png

Kup Najisto

Platební služba pro jistotu při nakupování, která se stane vaší další konkurenční výhodou. Vy dostanete peníze za zboží ihned a zákazník ocení, že si může objednané zboží prohlédnout v klidu domova dříve, než za něj zaplatí.

Jak to funguje?

  1. Zákazník si vybere zboží v hodnotě max. 5 000 Kč a při výběru platebních metod zvolí Kup Najisto.
  2. Svému zákazníkovi následně odesíláte zboží s fakturou splatnou do 14 dnů.
  3. Z Kup Najisto vám bude faktura za odeslané zboží proplacena obratem
  4. Váš zákazník má 14 dní na vyzkoušení a rozhodnutí, zdali si zboží ponechá nebo vrátí.

Poplatek účtovaný ze strany Kup Najisto, bez ohledu na výši objednávky (max 5 000 Kč) je 39 Kč. Pro více informací navštivte přímo oficiální web služby Kupnajisto.cz nebo se obraťte na naše odborníky, kteří vám vše potřebné vysvětlí.

images/products/logo-lekis.png

Lekis

Společnost Lekis s.r.o. patří mezi přední poskytovatele informačních systémů pro lékárny. Lekis pro Windows je informační systém, který zajistí chod, jak nejmenší lékárny na malém městě, tak obří lékárny ve fakultní nemocnici.

images/products/logo-money.png

Money

CÍGLER SOFTWARE, a.s., se zabývá vývojem, implementací a podporou moderních účetních programů, informačních a ekonomických systémů. V současné době pokrývá svým portfoliem všechny segmenty trhu – od malých přes středně velké společnosti až po velké nadnárodní koncerny.

images/products/logo-pohoda.png

POHODA

Program POHODA je komplexní účetní a ekonomický software pro malé, střední a větší firmy z řad fyzických i právnických osob.

images/products/logo-QI.jpg

QI

QI je modulární informační systém pro firmy všech velikostí, podnikatele a veřejnou správu.

images/products/3_logo-SAP.gif

SAP

SAP je komplexní soubor podnikových aplikací a obchodních řešení pro podporu každé oblasti podnikání.

images/products/sb_komplet_logo.jpg

SB KOMPLET

SB KOMPLET® představuje komplexní informační systém, určený pro velko i maloobchodníky, živnostníky i poskytovatele služeb. Mezi jeho základní moduly patří finanční účetnictví, logistika, výroba a mzdy.

images/products/CENTRALNEWS-150px.jpg

Propojení na informační systém CentralNews

Rozšiřte své marketingové aktivity prostřednictvím moderního a snadno ovladatelného systému pro rozesílání newsletterů.

Propojení zahrnuje import registrovaných zákazníků, realizovaný objednávek a opuštěných košíků.

Internetový marketing

images/products/asymbo.JPG

Aplikace pro mobilní zařízení

Nechejte si pro svůj eshop vytvořit mobilní aplikaci na míru, která zvýší pohodlí uživatelů při nakupování z mobilních zařízení. Jde o tzv. m-shop – mobilní eshop, který vás odliší od konkurence.

Pošlete své podnikání o další krok kupředu

Chyťte příležitost za vlasy a nepusťte ji. Vyhovte 3,3 milionům Čechů, kteří právě prohlížejí internet ze smartphonů a tabletů. Aplikaci formou pronájmu můžete mít spuštěnou již za 2 týdny

  • Získejte další konkurenční výhodu
  • Usnadněte si komunikaci se zákazníky
  • Zpříjemněte uživatelům nakupování
  • Otevřete si dveře k důmyslnějšímu zaujetí uživatelů
  • Zajistěte správné fungování aplikace pro iOS i Android

V této oblasti spolupracujeme se společností asymbo, díky které pro svůj eshop snadno získáte funkční mobilní aplikaci, kterou vaši zákazníci ocení. Získejte bližší informace o ceně a technickém řešení u naších obchodníků na obchod@itstudio.cz.

CentralNews rozhraní

Základní rozhraní pro nastavení a správu aplikace CentralNews přímo z administrace obchodu.

CentralNews - opuštěné košíky

Opuštěné košíky pro aplikaci CentralNews s možností obnovy.

CentralNews - odesílání objednávek

Odesílání objednávek z obchodu do aplikace CentralNews.

CentralNews - slevové kupóny

Odesílání slevových kupónů z obchodu do aplikace CentralNews.

images/products/export-zbozi-portaly.png

Exporty zboží pro portály Seznam, Heureka a Items

Stále více uživatelů hledá zboží v internetových obchodech přes speciální sekce vyhledávacích serverů a vyhledávače zboží - je to pro ně mnohem pohodlnější než tradiční fulltextové vyhledávání. Proto je dnes již prakticky nezbytné mít vlastní sortiment na těchto serverech zaregistrován.

Modul zahrnuje XML exporty dat do těchto katalogů:

  • Zbozi.cz (Seznam.cz)
  • Heureka.cz (Zobrazování v katalogu produktů na Heureka.cz, Zboží.Centrum.cz, Zboží.Atlas.cz, Nejlepsiceny.cz, SeznamZbozi.cz a vefulltextu na SrovnaniCen.cz)
  • items.cz
images/products/facebook.png

Facebook balíček

Balíček obsahuje nástroje a funkce k provázání eshopu či webu se sociální sítí Facebook.com. Je možné si zvolit jak implementaci všech níže uvedených rozšíření v rámci výhodného balíčku, tak i možnost doplnění jednotlivých funkcí samostatně.

Facebook balíček zahrnuje vše důležité:

  • Implementaci tlačítka "Like" do stránek i k jednotlivým produktům v eshopu
  • Doplnění ikon vedoucích na stránku s Facebookovým profilem pro možnost stát se vaším fanouškem
  • Komentáře (např. u zboží a služeb) provázané s Facebookovými profily uživatelů
  • Activity Feed, kdy se naopak část Facebooku přenese do Vašich stránek
  • Likebox, který zobrazí co se děje na profilu na Facebooku. Zároveň zobrazí fanoušky a možnost stát se fanouškem.
images/products/google-analytics.png

Google Analytics

Statistický systém, poskytovaný společností Google, je v současné době nezbytným prvkem internetového podnikání. Kromě přehledného zobrazování statistik lze velmi dobře sledovat chování uživatelů na webu, efektivitu reklamních kampaní a trendy návštěvníků stránek.

  • Založíme Vám účet a provedeme základní nastavení pro správné zobrazování statistik a měření konverzních poměrů
  • Implementujeme měřící kódy do vašich stránek
  • Seznámíme Vás se základními funkcemi a možnostmi statistického systému Google Analytics
  • Doporučíme Vám vhodné využití pro provoz webu a marketingových aktivit
  • Nastavíme propojení s Vašimi reklamními kampaněmi
images/products/google-analytics-ecommerce-tracking.png

Google Analytics - Ecommerce Tracking

Modul Ecommerce Tracking je nadstavbovým modulem analytického systému Google Analytics. Systém slouží ke sledování transakcí elektronického obchodu a hlubší analytice úspěšnosti e-shopu.

Modul Ecommerce Tracking umožňuje sledovat, kolik na e-shopu proběhlo transakcí, jaká byla souhrnná cena transakcí, jaká byla průměrná cena jedné transakce apod. Zároveň využívá síly ostatních metrik (ukazatelů) Google Analytics. Můžete tak zjistit, jaké zdroje návštěvnosti Vám přivedly návštěvníky, kteří ve vašem e-shopu nakoupili. Můžete sledovat cesty návštěvníků vaším e-shopem až k samotnému odeslání objednávky. Díky možnosti sledování konverzního poměru (počet uskutečněných objednávek k celkovému počtu návštěv) v čase, máte k dispozici jasný ukazatel, zda se Vašemu marketingu a webovým aplikacím daří podporovat růst obchodů ve vašem e-shopu.

  • Založíme Vám účet Google Analytics a provedeme nastavení Ecommerce statistik a měření konverzních poměrů
  • Implementujeme měřící kódy do Vašich stránek
  • Nastavíme propojení s Vašimi reklamními kampaněmi

Google Nákupy

Google Nákupy - kategorie

Google Mapa v patičce

images/products/google-webmaster-tools.png

Google Webmaster Tools

Užitečný nástroj pro majitele stránek, který poskytne informace o vašich stránkách tak, jak je vidí indexovací roboti vyhledávačů. Poskytuje detailní informace o aktuálním stavu stránek a umožňuje rychlejší komunikaci s vyhledávacími roboty.

  • Nastavíme aplikaci Webmaster Tools pro váš web a aktivujeme měření
  • Seznámíme vás s možnostmi využití Webmaster Tools a doporučíme sledování konkrétních údajů, které jsou pro majitele stránek klíčové

Google+ balíček

Balíček obsahuje nástroje a funkce k provázání eshopu či webu se sociální sítí Google+. Je možné si zvolit jak implementaci všech níže uvedených rozšíření v rámci výhodného balíčku, tak i možnost doplnění jednotlivých funkcí samostatně.

Google+ balíček zahrnuje vše důležité:

  • Implementaci tlačítka Google+ do stránek i k jednotlivým produktům v eshopu
  • Doplnění ikon vedoucích na stránku s Google+ profilem pro možnost stát se vaším fanouškem

Heureka měření konverzí

Heureka ověřeno zákazníky

Heureka.cz dostupnostní feed

Heureka.sk dostupnostní feed

Heureka popisy kategorií

images/products/Výstřižek.jpg.JPG

Osobní online marketingový konzultant

Systém Easy Shop obsahuje nadstandardní funkce, jež zefektivňují vaše internetové podnikání. Některé jsou patrné na první pohled (možnost editace feedů pro zbožové srovnávače), jiné jsou ukryty (technické řešení přispívající k lepší optimalizaci pro vyhledávače). Přesvědčte se sami o variabilitě a vhodnosti našeho řešení pro svůj záměr, které neustále vyvíjíme.

Budete-li chtít přistoupit k tvorbě eshopu opravdu zodpovědně, neukončete spolupráci po jeho dokončení a navažte s námi spolupráci v oblasti online marketingu. Jsme zkušený tým, který je partnerem Google a má za sebou realizace mnoha velkých i menších projektů.

Kontaktujte náš marketingový tým - jsme MediaDoctors.

images/products/reklamni-kampan.png

Reklamní kampaň ve vyhledávačích

Realizace marketingových kampaní ve vyhledávačích, zajištění vyšší návštěvnosti, zviditelnění a propagace obchodu.

Twitter balíček

Balíček obsahuje nástroje a funkce k provázání eshopu či webu se sociální sítí Twitter. Je možné si zvolit jak implementaci všech níže uvedených rozšíření v rámci výhodného balíčku, tak i možnost doplnění jednotlivých funkcí samostatně.

Twitter balíček zahrnuje vše důležité:

  • Implementaci tlačítka Tweet do stránek i k jednotlivým produktům v eshopu
  • Doplnění ikon vedoucích na stránku s Twitter profilem pro možnost stát se vaším fanouškem

Zbožový vyhledávač Seznam

Export zboží pro zbožový vyhledávač Seznam. Stále více uživatelů hledá zboží v internetových obchodech přes speciální sekce vyhledávacích serverů a vyhledávače zboží - je to pro ně mnohem pohodlnější než tradiční fulltextové vyhledávání. Proto je dnes již prakticky nezbytné mít vlastní sortiment na těchto serverech zaregistrován.

Zbožový vyhledávač Google

Export zboží pro zbožový vyhledávač Google. Stále více uživatelů hledá zboží v internetových obchodech přes speciální sekce vyhledávacích serverů a vyhledávače zboží - je to pro ně mnohem pohodlnější než tradiční fulltextové vyhledávání. Proto je dnes již prakticky nezbytné mít vlastní sortiment na těchto serverech zaregistrován.

Zbožový vyhledávač Heureka.cz

Export zboží pro zbožový vyhledávač Heuréka.cz. Stále více uživatelů hledá zboží v internetových obchodech přes speciální sekce vyhledávacích serverů a vyhledávače zboží - je to pro ně mnohem pohodlnější než tradiční fulltextové vyhledávání. Proto je dnes již prakticky nezbytné mít vlastní sortiment na těchto serverech zaregistrován.

Zbožový vyhledávač Tovar

Export zboží pro zbožový vyhledávač Tovar. Stále více uživatelů hledá zboží v internetových obchodech přes speciální sekce vyhledávacích serverů a vyhledávače zboží - je to pro ně mnohem pohodlnější než tradiční fulltextové vyhledávání. Proto je dnes již prakticky nezbytné mít vlastní sortiment na těchto serverech zaregistrován.

Zbožový vyhledávač Najnakup

Export zboží pro zbožový vyhledávač Najnakup. Stále více uživatelů hledá zboží v internetových obchodech přes speciální sekce vyhledávacích serverů a vyhledávače zboží - je to pro ně mnohem pohodlnější než tradiční fulltextové vyhledávání. Proto je dnes již prakticky nezbytné mít vlastní sortiment na těchto serverech zaregistrován.

Zbožový vyhledávač Pricemania

Export zboží pro zbožový vyhledávač Pricemania. Stále více uživatelů hledá zboží v internetových obchodech přes speciální sekce vyhledávacích serverů a vyhledávače zboží - je to pro ně mnohem pohodlnější než tradiční fulltextové vyhledávání. Proto je dnes již prakticky nezbytné mít vlastní sortiment na těchto serverech zaregistrován.

Zbožový vyhledávač Heureka.sk

Export zboží pro zbožový vyhledávač Heureka.sk. Stále více uživatelů hledá zboží v internetových obchodech přes speciální sekce vyhledávacích serverů a vyhledávače zboží - je to pro ně mnohem pohodlnější než tradiční fulltextové vyhledávání. Proto je dnes již prakticky nezbytné mít vlastní sortiment na těchto serverech zaregistrován.

Zbožový vyhledávač Skrz

Export zboží pro zbožový vyhledávač Skrz. Stále více uživatelů hledá zboží v internetových obchodech přes speciální sekce vyhledávacích serverů a vyhledávače zboží - je to pro ně mnohem pohodlnější než tradiční fulltextové vyhledávání. Proto je dnes již prakticky nezbytné mít vlastní sortiment na těchto serverech zaregistrován.

Platební brány

AGMO

Co brána umí:

  • Možnost výběru konkrétní platební metody již v eshopu (ikonky)
  • Lokalizaci CZ a EN
  • Akceptaci zahraničních karet
  • Spárovat online platby s objednávkami
  • Spárovat platby převodem uskutečněných přes tuto bránu s objednávkami v administraci obchodu (automatické párování probíhá v delším čas. horizontu než u plateb kartou)

Cofidis

GoPay

Cobrána umí:

  • Možnost výběru konkrétní platební metody již v eshopu (definice ikonek plat. agregátů)
  • Lokalizaci CZ a EN
  • Akceptaci zahraničních karet
  • Spárovat online platby s objednávkami
  • Spárovat platby převodem uskutečněných přes tuto bránu s objednávkami v administraci obchodu (automatické párování probíhá v delším čas. horizontu než u plateb kartou)

GP WebPay

S ohledem na nedostatky při akceptaci zahraničních karet u ČS je na tom lépe platební brána GP WebPay, která je k tomuto účelu výrazně vhodnější.

Zde je stručná charakteristika:

  • Bránu lze zřídit u těchto bank. ústavů: ČSOB, Komerční banka, Raiffeisenbank aUniCredit Bank
  • Přijímá následující měny: české koruny, eura, americké dolary, britské libry, maďarské forinty, polské zloté a ruské rubly
  • Lokalizována je v současné době do 19 jazykových mutací
  • Přijímá karty asociací: MasterCard, VISA a Diners Club
  • Vrámci platební brány má každý zákazník možnost platbu 5x zopakovat (platba se nezdaří, například z důvodu nastaveného limitu pro platbu).

U jednotlivých způsobů plateb v administraci obchodu budete mít možnost nastavit, zda se k danému typu platby má zákazníkovi zobrazit zálohová faktura (typické pro platbu převodem).

Zajistíme zároveň takovou úpravu, aby v případě, že eshop od brány GP WebPay obdrží informaci, že se platba nezdařila, zobrazí se právě informace k platbě převodem (zálohová faktura).

PayPal

PaySEC

PayU

TWISTO

Platební brána TWISTO - Nová platba Twisto - "platím až po vyzkoušení". Eshop obdrží platbu ihned od Twisto, zákazník platí 14 dní od doručení zboží.

Ostatní funkce

images/products/hromadny-import-zbozi.png

Hromadný import zboží

Velmi praktický a práci usnadňující modul, který hromadně zpracovává a importuje skladové položky připravené ve formátu XLS/CSV, automaticky vytváří nová oddělení a přidává výrobce, lze zobrazit průběh importu a výsledek archivovat. Vhodné pro každý obchod nad 30 položek.

images/products/aukce.png

Aukce

Aukční systém je doplňkový modul internetového obchodu EasyShop, který rozšiřuje klasický styl nákupu v shopu pomocí košíku o dražbu s možností příhozu k vyvolávací ceně. Do systému nákupu pomocí aukce může být nastaveno libovolné zboží, lze tak vytvořit celé oddělení pro aukce. Položky v aukci jsou navíc graficky odlišeny od standardního zboží k přímému prodeji.

Parametry aukce jako jsou: vyvolávací cena, minimální příhoz, datum platnosti aukce, volitelně i možnost zakoupit položku ihned za danou cenu, jsou nedílnou součástí tohoto modulu.

V administraci obchodu nechybí statistické informace a přehledy jako např.: přehled aukcí, historie příhozů, přehled všech zúčastněných uživatelů.

Průběh aukce umožňuje přihodit i jako anonymní zájemce.

Po skončení aukce se konkrétnímu vítězi zobrazí košík a všem ostatním informace, že aukce skončila. Vítězové aukcí jsou také automaticky informováni e-mailem.

images/products/3_clanky.png

Články (malý "publikační systém")

Jedná se o malý "publikační systém" pro vytváření informačních stránek jakožto součást internetového obchodu.

images/products/indiv-horni-lista.png

Individuální horní lišta pro každé oddělení

Jde o rozšíření základního modulu "Horní lišta", tímto modulem lze snadno měnit design obchodu v každém oddělení.

images/products/konfigurator-nakupu.png

Konfigurátor nákupu (průvodce nákupem)

Obdoba modulu Konfigurátor sestav s rozdílem postupného výběru zboží v provozovatelem definovaných krocích. Nejvýraznějším rozdílem oproti Konfigurátoru sestav je možnost řešit vazby mezi kompatibilními položkami v sestavě. Počet vytvořených průvodců nákupem není omezen stejně jako počet kroků v jednotlivých průvodcích.

V administraci je možné využít textového pole k popsání každého kroku, definovat názvy kroků a vybrat položky, které má uživatel možnost přidat do košíku. Zvolené položky v průběhu nákupu jsou přehledně vypsány v určeném místě stránek po celou dobu využívání "průvodce nákupem".

images/products/konfigurator-sestav.png

Konfigurátor sestav

Tvorba libovolných sestav, balíčků a kompletů z existujících položek obchodu s možností nastavení zvýhodněné ceny - slevy pro celou sestavu. Lze nastavit výchozí položky sestavy a zákazníkovi tak předvolit ideální nebo doporučenou sestavu.

Lze použít pro malé balíčky (bundle položky) i rozsáhlé sestavy s mnoha komponentami a desítkami položek k výběru, např. satelitní komplet nebo počítačová sestava.

Paušální cena za provoz eshopu/měsíc

Cena aktivace

Webhosting pro doménu s eshopem

Počet e-mailových schránek

Zkušební provoz 10 dní ZDARMA a IHNED

Neomezený počet položek

Neomezený počet oddělení

Update ZDARMA 1)

Možnost napojení na publikační systém WebGet

Podpora speciálních platebních systémů: eKonto, platby kartou 3D secure a další