Blog

7 míst na webu, kde se vyplatí text

7 míst na webu, kde se vyplatí text

8. 5. 2016 Každý web poskytuje spoustu místa pro textování. A propracované textování má pozitivní vliv na vyhledávače i zákazníky. Podívejte se, jak na to. více…

Nebojte se 404

Nebojte se 404

22. 2. 2016 Chybu 404 zná každý uživatel webu. Podívejme se, co vlastně chyba je, jak ji odhalit a vyřešit. A hlavně, jak si chybovou stránkou 404 vylepšit web. více…

Víte, jak porazíte konkurenci? Pořiďte si microsite!

Víte, jak porazíte konkurenci? Pořiďte si microsite!

25. 1. 2016 Microsites jsou jednoduché weby, propagující 1–3 produkty (služby). Velice efektivně podporují prodej produktů, na které chcete zaměřit pozornost zákazníka. více…

Obchodníci, nastražte uši!

Obchodníci, nastražte uši!

15. 1. 2016 28. prosince 2015 nabyla účinnosti Novela zákona o ochraně spotřebitele. Všichni obchodníci jí musí věnovat pozornost. Novela přináší části týkající se ochrany spotřebitelů proti nekalým praktikám či klamavému chování. Zcela nově také zahrnuje možnost řešit... více…

Zkraťte zpracování objednávky na minimum, vyplatí se to

Zkraťte zpracování objednávky na minimum, vyplatí se to

19. 10. 2015 Snad každý, kdo si něco objednává z eshopu je rád, když mu objednávka přijde co nejdříve a může si tak plně užívat daného produktu. Tuto dobu můžeme výrazně zkrátit, když bude zpracování objednávky probíhat co nejvíce automatizovaně s minimálním zásahem lidí. více…

Propojení EasyShopu se SuperFakturou

Propojení EasyShopu se SuperFakturou

2. 10. 2015 Technologie se stále vyvíjí a my se snažíme s nimi držet krok. Zajímavou novinkou poskytující služby pro provozovatele internetových obchodů je na českém a slovenském trhu SuperFaktura. Pokud patříte mezi malé nebo střední podnikatele, kteří chtějí mít v provozování... více…

Automatická fakturace - zbytečnost nebo nutnost?

Automatická fakturace - zbytečnost nebo nutnost?

17. 9. 2015 Zákazník si objedná na eshopu nějaké zboží. Zvolí např. platbu převodem na účet a chce objednávku zaplatit . Jenže na email mu přijde něco ve stylu: " Dobrý den pane Zákazníku, obdrželi jsme Vaši objednávku. Objednávka bude co nejdříve zpracována naším pracovníkem... více…

Cachování obsahu webu

Cachování obsahu webu

31. 8. 2015 Cachování obsahu webu - jeho výhody a nevýhody a proč vlastně cashovat? více…

Odcházejí Vám zákazníci při placení?

Odcházejí Vám zákazníci při placení?

14. 8. 2015 Odcházejí Vám zákazníci při placení? máme pro vás řešení, kterým to můžete změnit. více…

Jak optimalizovat Zboží.cz?

Jak optimalizovat Zboží.cz?

13. 8. 2015 Druhý největší zbožový srovnávač Zboží.cz chystá od září řadu zásadních změn. Pojďme se podívat, jaké změny přináší a jak nově optimalizovat své produkty, aby se správně zobrazovaly. více…

Patálie s rozdíly ve Zbozi.cz a Heureka.cz

Patálie s rozdíly ve Zbozi.cz a Heureka.cz

22. 7. 2015 Trápí vás optimalizace zbožových srovnávačů? Easy-shop vám s ní pomůže skrze své pokročilé funkce. více…